FAQ

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

FAQ

Z myślą o komforcie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

DZIAŁ 1: HOTEL

Czym różnią się pokoje Standard, Economy i Deluxe?

Najłatwiej zobaczyć to w zakładce Pokoje. Pokoje typu Economy są kameralnymi pokojami o pow. 17 mkw, bez balkonu, z widokiem na parking lub sąsiedni budynek. Pokoje typu Standard mają większą powierzchnię, większe okna, balkon oraz widok na dolinę Wisły, są też lepiej wyposażone: posiadają suszarkę do włosów, czajnik bezprzewodowy i większy telewizor. Pokoje typu Deluxe cechują się znacznie większą powierzchnią (ponad 30 mkw) oraz stolikiem z krzesłami dla 4 osób, wielkością telewizora. Jest również wyposażony w lodówkę.

Jakie jest hasło do Wifi?

Nasza sieć nie wymaga podania hasła - wystarczy połączyć się z siecią PODJEDLAMI_HOTEL lub dedykowaną siecią PODJEDLAMI_KONFERENCJA w przypadku łączenia się w Salach Konferencyjnych.

W jakiej odległości od centrum położony jest hotel?

Odległość od uznawanego za wiślański rynek Placu Hoffa wg Google Maps wynosi 1,7 km, odległość od wiślańskiego deptaka to 1,4 km. Spacer do centrum zajmuje, w zależności od tempa, 12-20 minut. Z uwagi na to, że hotel położony jest na zboczu góry - powrót do hotelu potrwa nieco dłużej, będzie też bardziej wymagający. Osoby mniej aktywne fizycznie mają możliwość wzięcia taksówki - opłata za przejazd do hotelu wyniesie nie więcej niż 25 zł.

Czy istnieje skrót do centrum? 

Tak, drogę do centrum można skrócić o ok. 200-300 metrów wybierając skrót za hotelem. Z uwagi na fakt, iż skrót jest dość stromy, nie polecamy go zimą. Aby przejść skrótem należy z recepcji skierować się w stronę parkingu za hotelem, przejść przez zewnętrzny plac zabaw i skręcić w lewo w drogę, prowadzącą do ul. 11 Listopada. 

Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę domowe?

Tak, Hotel Pod Jedlami jest miejscem przyjaznym zwierzakom. Opłata za pobyt zwierzęcia to 25,00 zł / dobę.

Czy w hotelu jest czajnik / suszarka do włosów / ręczniki?

Jako hotel 3-gwiazdkowy zapewniamy naszym Gościom ręczniki oraz kosmetyki hotelowe (szampon, żel, mydełko). Czajniki z kubeczkami oraz suszarki do włosów są dostępne w pokojach typu Standard oraz Deluxe, dlatego też nasi Goście najczęściej wybierają właśnie te pokoje. W przypadku zakwaterowania w pokoju typu Economy zapewniamy możliwość bezpłatnego wypożyczenia przenośnej suszarki do włosów w recepcji. Z ogólnodostępnego czajnika, mikrofalówki i żelazka z deską do prasowania można skorzystać w pokoju nr 120.

Czy w hotelu jest żelazko?

Jak wyżej - w pokoju nr 120 zaaranżowaliśmy prasowalnię, tamże dostępny jest czajnik bezprzewodowy oraz kuchenka mikrofalowa.

Czy jest możliwość wczesnego zameldowania/późnego wymeldowania?

W miarę dostępności miejsc hotel zapewnia możliwość wcześniejszego zameldowania oraz późniejszego wymeldowania. 

DZIAŁ 2: OKOLICA HOTELU

Gdzie znajduje się najbliższy wyciąg, szkółka narciarska?

Najbliższa stacja narciarska to Partecznik, zlokalizowany niedaleko hotelu. Jest to idealny stok dla początkujących i średnio-zaawansowanych narciarzy.

Gdzie jest najbliższy bankomat/sklep?

Zarówno bankomat, jak i sklep są zlokalizowane przy ul. Sztwiertni, ok. 1,5 km od hotelu.

DZIAŁ 3: GASTRONOMIA

Czy w hotelu dostępne są dania bezglutenowe / bezcukrowe / wegetariańskie?

Dbamy o naszych Gości! Bezpłatnie dostosujemy serwowane Państwu posiłki do potrzeb Państwa diety, prosimy o przekazanie informacji o wymaganiach dietetycznych recepcji przy rezerwowaniu pokoju.

W jakich godzinach czynny jest Lobby Bar?

Lobby Bar czynny jest całodobowo.

Czy w Lobby Barze można zamówić jedzenie?

W Lobby Barze można zamówić szeroki wybór napoi alkoholowych i bezalkoholowych, a także przekąski - chipsy, paluszki, orzeszki, batony czy drożdżówki.

W jakich godzinach wydawane są posiłki i w jakiej formie?

Nasze chwalone przez Gości śniadania są podawane w formie bufetu w godzinach 8:00-10:00. Śniadanie składa się z min. 77 produktów, wśród których zawsze pojawia się pyszna jajecznica na maśle, kiełbaski lub parówki śniadaniowe, wyśmienite naleśniki lub racuchy, wybór lokalnych wędlin, świeżych warzyw i owoców oraz wiślańskie pieczywo.
Zapraszamy do zamówienia 3-daniowych obiadokolacji, które cieszą się dużym powodzeniem wśród naszych Gości. Obiadokolacje serwujemy w godzinach 15:00-18:00. Składają się na nią zupa, danie główne, deser oraz napoje zimne i gorące.

Czy w hotelu można zorganizować imprezę okolicznościową, jak urodziny, jubileusz czy chrzest?

Jak najbardziej - zapraszamy do kontaktu celem omówienia szczegółów. Możemy zorganizować imprezę dla 10-120 osób.

DZIAŁ 4: PŁATNOŚCI

Co to jest preautoryzacja?

Preautoryzacja to nic innego, jak blokada środków na naszym koncie celem zagwarantowania rezerwacji w hotelu. Środki te są "wykorzystywane" podczas płatności za usługi hotelu. W przypadku dokonania płatności gotówką recepcjonista zleci anulowanie preautoryzacji bankowi, który wydał kartę. Zwykle środki są dostępne na Państwa koncie w ciągu kilku dni.

Czy mogę zapłacić dopiero na miejscu?

Tak, natomiast niezbędne będzie zagwarantowanie rezerwacji kartą kredytową lub zadatkiem, wpłaconym na nasze konto.

DZIAŁ 5: RÓŻNE

Czy hotel posiada alkomat dla Gości?

Tak, w naszej recepcji można sprawdzić stan trzeźwości alkomatem ALCOFIND Elite. Koszt badania to 2,50 zł.

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij