1. Strona Główna
  2. Konferencje

Konferencje

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Dla biznesu

miejsce dla Twojej firmy

Nasz obiekt jest miejscem dedykowanym prężnie rozwijającym się firmom - oferujemy bowiem szeroki zakres usług w rozsądnych cenach, bardzo często proponując wynajem sal konferencyjnych GRATIS. 

Z uwagi na infrastrukturę zachęcamy do organizację spotkań, szkoleń, eventów i konferencji, w tym konferencji naukowych, które często goszczą w naszych progach.

Dlaczego nasi Goście cenią Hotel Pod Jedlami***?

W Hotelu Pod Jedlami rozumiemy, że każdy Organizator oczekuje usług, które będą odpowiadały potrzebom konkretnego wydarzenia. Stworzyliśmy więc propozycję, dzięki której z pomocą naszego opiekuna skonstruujesz idealną konferencję czy szkolenie.

Pomożemy Ci na każdym kroku, który musisz postawić, by zorganizować perfekcyjne spotkanie – od szybkiej wyceny, przez elastyczne podejście do Twoich oczekiwań, zaaranżowanie imprez towarzyszących, aż po profesjonalne rozliczenie i wspólne pożegnanie uczestników wydarzenia.

Nasza obietnica dla Twojego komfortu:

Chcemy, byś wiedział, jakie zasady narzucamy sobie w procesie organizowania konferencji dla naszych Gości. Zasady te będą dotyczyły także Twojego wydarzenia.

  • dbałość – dbamy o każdy, nawet najmniejszy szczegół, by organizowana przez Ciebie impreza była wspominana przez uczestników wyłącznie pozytywnie.
  • szybkość – na Twoje pytania i prośby odpowiadamy maksymalnie szybko.  Średni czas naszej reakcji na kwestie zgłaszane przez organizatorów konferencji wynosi niecałą godzinę.
  • klarowność – w przesłanej przez nas kalkulacji nie będzie ukrytych opłat. Przedstawimy Ci całość kosztów, byś dokładnie wiedział za co będziesz płacił.
  • nastawienie – naszym wspólnym celem jest zadbać o najwyższy poziom organizowanego przez Ciebie wydarzenia. Zrobimy wszystko, by właśnie tak było!

6 pomocnych informacji
  • 55 bardzo przestronnych pokoi z łazienkami, TV, telefonem i dostępem do szybkiego Internetu (możliwość zakwaterowania do 125 osób);
  • 3 nowocześnie wyposażone sale konferencyjne o powierzchni 240 m2 dla 120 osób (oraz dodatkowo 2 sale z możliwością adaptacji dla biznesu);
  • prawie 50 lat doświadczenia w organizacji konferencji i spotkań;
  • przepiękny widok na dolinę Wisły, położenie hotelu zaledwie 10 minut spacerem od centrum miejscowości;
  • możliwość wyboru tradycyjnego wiślańskiego (nie góralskiego!) menu, nie spotykanego w innych obiektach;
  • organizator wydarzenia otrzymuje specjalne warunki pobytu.

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij