;
  1. Home
  2. Co się działo w 2019 roku?

Co się działo w 2019 roku?

Arrival date
Check out date

Co się działo w 2019 roku?

31 December 2019

Koniec roku to zdecydowanie czas podsumowań - przedstawiamy więc najważniejsze zmiany, które wprowadziliśmy w mijającym roku ????

Rok 2019 był dla pracowników Hotelu Pod Jedlami okresem wymagającym zaangażowania na bardzo wysokim poziomie. Mieliśmy przyjemność przyjąć największą w ujęciu rocznym ilość Gości w historii fukcjonowania hotelu! Jednocześnie opinie naszych Gości wskazują, że udaje nam się systematycznie podnosić jakość pobytu. Oczywiście - nie jesteśmy doskonali i nieskazitelni, zdarzają się błędy - każdy z nich jednak staramy się naprawić najlepiej, jak tylko możemy.

Do rzeczy jednak - zmiany, które zaszły w hotelu ????

1️⃣ Uruchomienie plaży widokowej - miejsca, które zapewnia znakomity wypoczynek naszym Gościom. Wskutek dostawy dziesiątek ton ziemi, 20 ton piasku i 150 metrów kwadratowych trawy w rolce powstała plaża z pięknym widokiem na okoliczne szczyty, wyposażona w wygodne kokony, hamaki, leżaki i stoliki ⛱️

2️⃣ Remont gabinetu masażu - ascetyczny i szpitalny charakter poprzedniego gabinetu nie zapewniał pełnego relaksu. W wyniku remontu oddzieliliśmy gabinet pełną ścianą od korytarza (wcześniej przeszklenie), dzięki fototapetom od Wow Design udało się też ocieplić wnętrze nasyconymi kolorami natury. Teraz nasi Goście wychodzą po masażu totalnie zrelaksowani ????

3️⃣ Remont gabinetu hydroterapii - ach, nie lubiliśmy tego miejsca! Podobnież szpitalny i surowy wystrój powodował, że kąpiel była... zwykłą kąpielą. Teraz - po wprowadzeniu ogromnego zdjęcia natury, dodatkowo oświetlonego taśmą LED, w gabinecie można się poczuć jak w lesie. Nie realizujemy już zwykłych kąpieli - we współpracy ze specjalistami Wellness proponujemy rytuały kąpielowe! Ale o tym - poniżej ????

4️⃣ Rewolucja w ofercie Centrum Relaksu Natura - zwykłą kartkę A4, na której do tej pory prezentowaliśmy ofertę relaksacyjną, zastąpił fantastycznie zrealizowany przez Karty Menu Lewandowski cennik, w którym pojawiły się zabiegi zimowe czy szeroki wybór masaży i zabiegów wykonywanych przez przyjaciół z Med Beauty Spa. Dzięki współpracy z Algi Chamot stworzyliśmy znakomite rytuały kąpielowe - rozpoczynające się oczyszczającym peelingiem, przez doskonałą dla skóry kąpiel, aż po relaksujący i rozluźniający masaż. I już po kilku dniach widzimy - nasi Goście lubią to ????

5️⃣ Muzyczne Wieczory Widokowe na plaży - cykl wydarzeń, które zapewniły naszym Gościom dodatkową atrakcję podczas pobytów wakacyjnych. Część Gości nie musiała nawet schodzić na plażę - jako, że koncerty były organizowane przed hotelem wystarczyło wygodnie usiąść na balkonie i... słuchać! Zagrały gitara klasyczna, pianino, harfa, saksofon i fenomenalny duet Tokka. W 2020 roku z pewnością będziemy kontynuować cykl! ????

6️⃣ Goście mogli usiąść na balkonach podczas koncertów, ponieważ... w 2019 roku wyposażyliśmy balkony w stoliki i krzesła ????

7️⃣ Remont korytarza na poziomie 0 - czyli przemalowanie ostatniego miejsca w hotelu z "pięknym", pomarańczowym kolorem ścian, który raził Gości swoją intensywnością. Teraz na całej długości korytarza rozmieszczone są pionowe zdjęcia wiślańskich atrakcji i widoków, wykonane przez Fotografia Agnieszka Kamieniorz oraz From the Sky - Robert Neumann. Przedstawiają m.in. zameczek Prezydenta RP, Skolnity Wisła Ski & Bike czy Kaskady Rodła ????

8️⃣ Całkowita zmiana wyglądu voucherów, które kupujecie jako prezent. Wcześniej wysyłaliśmy tylko voucher w firmowej kopercie. Teraz Obdarowany otrzymuje przewiązaną dekoracyjną wstążką elegancką kopertę w formie poduszeczki, w której znajduje list powitalny, nasz świetny informator hotelowy z opisem najważniejszych atrakcji hotelu oraz okolic, a także oczywiście voucher. Dodatkowo do poduszeczki wkładamy kąpielową sól o zapachu jodłowym od Pollena Ewa, która powoduje, że prezent po otwarciu pachnie lasem ????

9️⃣ Zmiany w restauracji - przebudowa przejścia z sali restauracyjnej na kuchnię nie tylko zniwelowała hałasy i zapachy dobiegające z części kuchennej, ale także wymusiła rekonfigurację bufetu. W wyniku tej zmiany nasi Goście nieco bliżej znajdą zimną płytę oraz - jakże niezbędną przy śniadaniu - kawę 

???? Ostatnie, lecz najważniejsze. W przeciągu całego 2019 roku nasza załoga właściwie się nie zmieniła. W recepcji obsługują Państwa te same osoby (poza Panią Anią, która na nowej drodze życia (wszystkiego najlepszego!) zmieniła miejsce zamieszkania). Obsługują Państwa ci sami kelnerzy i kelnerki. Gotują dla Państwa (a raczej - po naszymu - warzą) te same kucharki. I za to jestem ogromnie wdzięczny.

Bo wszystkie wymienione powyżej zmiany nie miałyby sensu, gdyby nie znakomita i uśmiechnięta załoga Hotelu Pod Jedlami.

W imieniu swoim i personelu hotelu życzę Państwu, by rok 2020 był wypełniony wyłącznie pozytywnymi emocjami, zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Zarówno w domowym zaciszu, jak i w podróży.

Bo najczęściej po podróży – choćby tej krótkiej – mówimy sobie: „właściwie dlaczego nie wyjeżdżamy częściej??” ????

Z wyrazami szacunku,
Kamil Maroszek
Dyrektor Hotelu

 
Newsletter

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Pod Jedlami Sp. z o.o., Cieszyńska 23G, 43-170, Łaziska Górne . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved