;
  1. Home
  2. Blog
  3. Zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Pod Jedlami

Blog

Arrival date
Check out date

Zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Pod Jedlami

29 April 2020

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najważniejsze. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy specjalne procedury, które mają zapewnić najwyższy poziom dbałości o higienę i zdrowie Gości oraz pracowników hotelu. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wytycznymi.

 

DZIAŁ RECEPCJI

  • Do wypełniania kart rejestracyjnych Goście używają swoich długopisów lub długopisów hotelowych, które po użyciu są dezynfekowane i wracają do użytku po 7 dniach. Jesteśmy w trakcie prac nad rejestracją elektroniczną.
  • Zachęcamy Gości do zachowywania odpowiedniej odległości pomiędzy sobą w hotelowym Lobby.
  • Goście są bezpiecznie oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi.
  • Zmieniamy sposób wydawania kart kluczy – karty klucze będą wydawane bez smyczy i dezynfekowane po każdym użyciu.
  • Pracownicy recepcji są wyposażeni w rękawiczki i płyny dezynfekujące.
  • Blat recepcyjny, telefony, wózki bagażowe i inne powierzchnie ogólnodostępne w holu recepcyjnym są regularnie dezynfekowane.
  • Płyn dezynfekujący jest dostępny dla Gości przy każdym wejściu do hotelu, w tym w holu recepcyjnym.
  • Należności za nasze usługi rekomendujemy regulować przelewem przed przyjazdem, kartą płatniczą oraz BLIKiem. Po każdym użyciu terminala płatniczego dezynfekujemy folię, którą owinięty jest PinPad.

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • Przeprowadzamy regularną dezynfekcję przycisków windy, toalet, klamek oraz uchwytów na powierzchniach ogólnodostępnych dla Gości.
  • Goście informowani są o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa higienicznego poprzez specjalny dział Bezpieczeństwo na naszej stronie www, materiały drukowane, plakaty oraz informacje, wyświetlane ekranie interaktywnym w recepcji. 
  • Na terenie hotelu udostępniamy dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • W widocznym miejscu umieszczamy informacje o maksymalnej liczbie Gości, którzy mogą się jednocześnie znajdować w restauracji hotelowej, Lobby Barze oraz recepcji hotelu.
  • W łazienkach ogólnodostępnych udostępniamy instrukcje sanitarne, opracowane przez GIS.
  • Sprzęty hotelowe udostępniane Gościom (np. rowery) są dezynfekowane po każdym użyciu.

POKÓJ HOTELOWY

  • W okresie kwarantanny załoga hotelu zajęła się szyciem maseczek - na każdego z Gości przy przyjeździe czeka bawełniana, dwuwarstwowa maseczka z kieszonką na filtr (obowiązuje do wyczerpania zapasów). Dodatkowe maseczki można zakupić w recepcji hotelu.
  • Wprowadzamy procedury sprzątania, dezynfekowania i wietrzenia pokoi na podstawie zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
  • W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
  • Personel sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).
  • Pościel i ręczniki hotelowe są prane w temperaturze min. 60°C.
  • Sprzątanie pokoi będzie się odbywało wyłącznie na życzenie Gościa, wyrażone umieszczeniem na zewnętrznej klamce pokoju zawieszki „Proszę o posprzątanie pokoju”.

RESTAURACJA

  • Personel kelnerski sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).

- -

Zapraszamy do sprawdzenia naszych pakietów pobytowych!

Newsletter
Pod Jedlami Sp. z o.o., ul. Cieszyńska 23G, 43-170 Łaziska Górne, NIP: 6342645588

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Pod Jedlami Sp. z o.o., Cieszyńska 23G, 43-170, Łaziska Górne, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved