;
  1. Home
  2. Blog
  3. Zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Pod Jedlami

Blog

Arrival date
Check out date

Zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Pod Jedlami

29 April 2020

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najważniejsze. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy specjalne procedury, które mają zapewnić najwyższy poziom dbałości o higienę i zdrowie Gości oraz pracowników hotelu. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wytycznymi.

 

DZIAŁ RECEPCJI

  • Do wypełniania kart rejestracyjnych Goście używają swoich długopisów lub długopisów hotelowych, które po użyciu są dezynfekowane i wracają do użytku po 7 dniach. Jesteśmy w trakcie prac nad rejestracją elektroniczną.
  • Zachęcamy Gości do zachowywania odpowiedniej odległości pomiędzy sobą w hotelowym Lobby.
  • Goście są bezpiecznie oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi.
  • Zmieniamy sposób wydawania kart kluczy – karty klucze będą wydawane bez smyczy i dezynfekowane po każdym użyciu.
  • Pracownicy recepcji są wyposażeni w rękawiczki i płyny dezynfekujące.
  • Blat recepcyjny, telefony, wózki bagażowe i inne powierzchnie ogólnodostępne w holu recepcyjnym są regularnie dezynfekowane.
  • Płyn dezynfekujący jest dostępny dla Gości przy każdym wejściu do hotelu, w tym w holu recepcyjnym.
  • Należności za nasze usługi rekomendujemy regulować przelewem przed przyjazdem, kartą płatniczą oraz BLIKiem. Po każdym użyciu terminala płatniczego dezynfekujemy folię, którą owinięty jest PinPad.

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • Przeprowadzamy regularną dezynfekcję przycisków windy, toalet, klamek oraz uchwytów na powierzchniach ogólnodostępnych dla Gości.
  • Goście informowani są o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa higienicznego poprzez specjalny dział Bezpieczeństwo na naszej stronie www, materiały drukowane, plakaty oraz informacje, wyświetlane ekranie interaktywnym w recepcji. 
  • Na terenie hotelu udostępniamy dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • W widocznym miejscu umieszczamy informacje o maksymalnej liczbie Gości, którzy mogą się jednocześnie znajdować w restauracji hotelowej, Lobby Barze oraz recepcji hotelu.
  • W łazienkach ogólnodostępnych udostępniamy instrukcje sanitarne, opracowane przez GIS.
  • Sprzęty hotelowe udostępniane Gościom (np. rowery) są dezynfekowane po każdym użyciu.

POKÓJ HOTELOWY

  • W okresie kwarantanny załoga hotelu zajęła się szyciem maseczek - na każdego z Gości przy przyjeździe czeka bawełniana, dwuwarstwowa maseczka z kieszonką na filtr (obowiązuje do wyczerpania zapasów). Dodatkowe maseczki można zakupić w recepcji hotelu.
  • Wprowadzamy procedury sprzątania, dezynfekowania i wietrzenia pokoi na podstawie zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
  • W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
  • Personel sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).
  • Pościel i ręczniki hotelowe są prane w temperaturze min. 60°C.
  • Sprzątanie pokoi będzie się odbywało wyłącznie na życzenie Gościa, wyrażone umieszczeniem na zewnętrznej klamce pokoju zawieszki „Proszę o posprzątanie pokoju”.

RESTAURACJA

  • Personel kelnerski sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).

- -

Zapraszamy do sprawdzenia naszych pakietów pobytowych!

Newsletter

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Pod Jedlami Sp. z o.o., Cieszyńska 23G, 43-170, Łaziska Górne . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved