;
  1. Strona Główna
  2. Hotel
  3. Aktualności
  4. Zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Pod Jedlami

Aktualności

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Zasady bezpieczeństwa i higieny w Hotelu Pod Jedlami

29 kwietnia 2020

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najważniejsze. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną przygotowaliśmy specjalne procedury, które mają zapewnić najwyższy poziom dbałości o higienę i zdrowie Gości oraz pracowników hotelu. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wytycznymi.

 

DZIAŁ RECEPCJI

  • Do wypełniania kart rejestracyjnych Goście używają swoich długopisów lub długopisów hotelowych, które po użyciu są dezynfekowane i wracają do użytku po 7 dniach. Jesteśmy w trakcie prac nad rejestracją elektroniczną.
  • Zachęcamy Gości do zachowywania odpowiedniej odległości pomiędzy sobą w hotelowym Lobby.
  • Goście są bezpiecznie oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi.
  • Zmieniamy sposób wydawania kart kluczy – karty klucze będą wydawane bez smyczy i dezynfekowane po każdym użyciu.
  • Pracownicy recepcji są wyposażeni w rękawiczki i płyny dezynfekujące.
  • Blat recepcyjny, telefony, wózki bagażowe i inne powierzchnie ogólnodostępne w holu recepcyjnym są regularnie dezynfekowane.
  • Płyn dezynfekujący jest dostępny dla Gości przy każdym wejściu do hotelu, w tym w holu recepcyjnym.
  • Należności za nasze usługi rekomendujemy regulować przelewem przed przyjazdem, kartą płatniczą oraz BLIKiem. Po każdym użyciu terminala płatniczego dezynfekujemy folię, którą owinięty jest PinPad.

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • Przeprowadzamy regularną dezynfekcję przycisków windy, toalet, klamek oraz uchwytów na powierzchniach ogólnodostępnych dla Gości.
  • Goście informowani są o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa higienicznego poprzez specjalny dział Bezpieczeństwo na naszej stronie www, materiały drukowane, plakaty oraz informacje, wyświetlane ekranie interaktywnym w recepcji. 
  • Na terenie hotelu udostępniamy dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • W widocznym miejscu umieszczamy informacje o maksymalnej liczbie Gości, którzy mogą się jednocześnie znajdować w restauracji hotelowej, Lobby Barze oraz recepcji hotelu.
  • W łazienkach ogólnodostępnych udostępniamy instrukcje sanitarne, opracowane przez GIS.
  • Sprzęty hotelowe udostępniane Gościom (np. rowery) są dezynfekowane po każdym użyciu.

POKÓJ HOTELOWY

  • W okresie kwarantanny załoga hotelu zajęła się szyciem maseczek - na każdego z Gości przy przyjeździe czeka bawełniana, dwuwarstwowa maseczka z kieszonką na filtr (obowiązuje do wyczerpania zapasów). Dodatkowe maseczki można zakupić w recepcji hotelu.
  • Wprowadzamy procedury sprzątania, dezynfekowania i wietrzenia pokoi na podstawie zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
  • W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
  • Personel sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).
  • Pościel i ręczniki hotelowe są prane w temperaturze min. 60°C.
  • Sprzątanie pokoi będzie się odbywało wyłącznie na życzenie Gościa, wyrażone umieszczeniem na zewnętrznej klamce pokoju zawieszki „Proszę o posprzątanie pokoju”.

RESTAURACJA

  • Udostępniamy Gościom dwie opcje skorzystania z posiłku do pokoju lub serwowanie posiłku w restauracji, z zachowaniem minimalnie 2-metrowych odstępów pomiędzy stolikami. Niestety z uwagi na zmiany w rozporządzeniu opcja ta nie będzie dostępna. Od 18 maja posiłki będą serwowane także w restauracji,  z zachowaniem odpowiednich odstępów między stolikami.
  • Personel kelnerski sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).

- -

Zapraszamy do sprawdzenia naszych pakietów pobytowych!

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij